GODDAG TISDAG

0kommentarer

Sitter hemma i lägenheten med Michaela just nu, Sofie är iväg på en intervju. När hon har kommit tillbaka så ska vi allihop åka in till stan och gå på intervju. Hoppas att det går bra.

Annars har det väl inte hänt så mycket. Var i Drammen igår och sökte jobb men kom på senare att vi inte alls kommer att kunna jobba där, då vi måste ha dubbla busskort eller liknande. Vi höll nästan på att få en bot på 900 kr igår och det vill vi inte ska hända igen.

Kvällen spenderade vi hemma med mat, mackor och Fråga Olle maraton. Alltid lika kul!

Jag berättade ju att jag ramlade i trappan i lördags och att det gick bra. Men dagen efter så hade jag ont i halva vänstra sidan. Gör dessutom ont när jag rör på armen, vilket jag gör hela tiden.

Nu måste jag börja göra mig i ordning, för vi börjar få lite bråttom så jag får berätta mer någon annan gång. PUSS

Kommentera

Publiceras ej