Från och med Du

0kommentarer

Hallå hallå. Sitter hemma i lägenheten ensam just nu och söker jobb. Kul, nej inte precis men det är något jag måste göra.

Annars var vi ju som sagt på intervju i tisdags. Igår var vi där igen och lyssnade på vad företaget gick ut på. Lät ganska bra, men det jobbet passar inte oss just nu då vi måste ha ett jobb där man får en fast lön. De ringde tidigare idag och då tackade jag nej. Även fast det säkert hade varit en bra utbildning i karriärslivet är det inget jag har nytta utav när mitt mål just nu är att komma ut i världen och resa.

Att ha blivit sambos med sina bästa vänner har faktiskt funkat förvånansvärt bra. Visst finns det stunder då man helst bara vill vara ifred men det är bara att stoppa in lite musik i öronen och låta det irriterade passera.
Saknar min familj mycket dock och min säng framförallt. Speciellt när min säng har minskat på 160 till 60. Ganska stor skillnad att sova på även fast jag för det mesta sover själv.

Något annat jag saknar väldigt mycket är mat! Under dom här två veckorna har vi levt på pasta, lax och tonfisk och jag kan ju säga att jag börjar tröttna. Så fort jag tänker på en köttbit, potatis, bea, choklad eller liknande blir jag hungrig och det börjar vattnas i munnen. Nuförtiden är det farligt att se en bild på mat ;)


Kommentera

Publiceras ej