Any way you want it. That's the way you need it.

0kommentarer

Har precis ätit middag och håller på och lägger in en massa nya låtar på min ipod. Ikväll åker jag nämligen tillbaka till Oslo. Bussen går 22:30 och är framme klockan 06 imorgon bitti.

Nu ska jag börja packa ihop allting, kläder och mat. Ser inte framemot att gå och bära på det imorgon.

Idag har jag iallafall varit i centrum och handlat det sista och sen tog jag en snabb sista fika med Frida. Mys! Satte oss på Espresso House och jag tog en muffins och Is-chai. Idag har jag också bakat kardemummabullar. Eller egentligen har mamma gjort det mesta bakandet men jag gjorde degen!

Igår var jag som sagt hos frisören och visst kom jag hem med en ny hårfärg. Brun istället för det där röda jag hade. Grymt nöjd är jag! Efter jag hade varit hos frisören mötte jag upp Alex på ica, handlade lite gott och sen åkte vi hem till henne och gjorde en wok. Pratade och kollade på Gossip Girl.
På kvällen mötte jag Frida i centrum och tillsammans åkte vi in till Slussen och satte oss på ett café som hette Muggen. Väldigt mysigt ställe. Var hemma runt halv tolv.

Jag har haft det toppen här hemma och börjar redan sakna allihop, haha. Och jag har inte ens åkt än! :)

PUSSSSSSSSSSSS<3

Kommentera

Publiceras ej