HELT SLUT!

1kommentarer

Igår åkte jag hem till Frida och förade med henne och Alex. Även Sofia kom dit och joinade oss. Vi spelade lite jag har aldrig och snackade. Runt tio åkte vi in till stan, då Sofia inte drack åkte vi bil in till stan. Jätteskönt. Då stan har ganska knepiga gator och vi runt några gånger på samma ställe när vi skulle hitta en parkeringsplats. Till slut hitade vi en nästan direkt utanför Magenta vilket var toppen.

Efter vi parkerat mötte vi upp några vänner och gick till Wok House en snabbis. Ganska lönlöst egentligen då det var proppat med folk och vi bara var där i ungefär en halvtimme. Gick direkt därifrån till Magenta och där var vi till ett-två någonting. Gick sen vidare till Lobby med några utav killarna vi var med. Där stannade vi dock inte så jättelänge. Runt fyra tog vi bussen hem till Frida och jag, hon och Matte sov över i hennes friggebod. Somnade väl någon gång efter åtta tror jag.

Vaknade runt tio då Fridas alarm började ringa. Vi låg dock och drog oss till klockan elva. Men eftersom Frida skulle iväg och jobba var vi tvugna att gå upp. Halv tolv tog vi bussen till centrum och sen åkte jag hem.

När jag kom hem åt jag frukost, tog bort sminket och sen gick jag och la mig och somnade nästan direkt. Vaknade efter några timmar och kollade lite på tv men jag somnade efter en timme igen. Vaknade igen runt åtta och så skulle jag äta middag och sen dess har jag varit vaken men jag är fortfarande supertrött och ögonen är väldigt svåra att hålla öppna.

Har också väldigt ont i både fötter och ben. Skavsår efter skorna och så blev jag trampad på av någon med klackar och nu är halva vänsterfoten svullen. Så jag kan ju inte säga att det var kul att sätta på sig klackarna i morse när jag skulle åka hem. Men jag hade en rolig kväll så det var det värt!

Nu hade jag tänkt lägga mig ner i sängen framför en film eller nåt. PUSSS

1 kommentarer

Sandra

12 Oct 2010 11:38

Haha då förstår jag att du var trött!! <3

Kommentera

Publiceras ej