ETT SISTA HEJ FRÅN OSLO

0kommentarer

Håller just nu på och packar ihop alla mina saker. Ikväll åker jag nämligen tillbaka till Stockholm för gott. Jag har känt under några veckor att Norge inte riktigt har varit för mig och nu har det blivit dags att lämna.

Jag kommer att sakna Michaela och Sofie otroligt mycket, speciellt när vi har bott så nära varandra men det kommer gå bra ändå!

Det sanslöst att jag har med mig så mycket packning. Jag kommer att gå och bära på två rullväskor och en stor bag plus handväska och datorväska. Tungt men så mycket lättare jämfört med förra gången.

Klockan 23:00 ikväll går bussen och jag kommer att komma fram 06:40 i morgon bitti.

Jag kommer troligtvis komma in igen på bussen senare men det här är sista gången jag uppdaterar från lägenheten här. PUSSSSS<3

Kommentera

Publiceras ej