den tjugofemte

0kommentarer

Idag har jag varit hemma hos Andreas och spelat tvspel. Slösade många timmar på Mario kart och på Buzz. Mario kart förlora jag på men på Buzz gick det en aning bättre och jag vann iallafall några ronder. Men roligt var det! Lekte också lite med hans hund Totte, en valp på fem månader. Jättesöt, som gillade att busa och bitas så nu har jag en massa märken på händerna. Runt 18 tog jag bussen hem.

Annars så har jag idag beställt en sak som jag ska ha på mig på maskeraden på lördag. Men vad det är får ni se antingen när jag får paket eller helt enkelt efter festen. Kanske är roligare om det blir en överraskning!

Klockan är bara nio men jag är supertrött, sov inte alls många timmar i natt. Tror att jag möjligtvis kan ha somnat efter halv fem någon gång. Låg och vred mig hur länge som helst, först var det kallt och sen blev det för varmt. Får hoppas på att jag sover lite bättre idag då.

Kommentera

Publiceras ej