HANDLAT

0kommentarer

När mamma kom hem från jobbet idag så åkte vi ner och hämtade min bror i centrum och sen åkte vi iväg till Sickla. Där gick vi runt i några timmar och fick med oss lite nya saker hem. Då vi skulle byta en storlek på ett par skor så var vi tvugna att åka till Haninge, men vi hittade inte riktigt till affärern först så vi irrade omkring litegrann innan jag tog hjälp utav min iphone och då hittade vi rätt direkt. Vilken räddare i nöd alltså! Runt åtta kom vi hem och då vi har varit ute och åkte i några timmar så blev det mcdonalds till middag. Satte mig direkt framför tv:n och där har jag suttit sen dess.

Tänkte visa bilder på det jag köpt imorgon, då jag har sån huvudvärk och känner att jag hellre går och vilar, ser på ett avsnitt av NCIS: Los Angeles och sen går och lägger mig. Ciao

Kommentera

Publiceras ej