1 NOVEMBER

1kommentarer

Så var det måndag och ännu en helg har gått. Slutade klockan 22 igår och var hemma runt elva, helt slutkörd och hungrig. Var så trött att jag somnade i soffan.

I natt fick jag iallafall sova ut, så nu är jag faktiskt ganska pigg. Idag har jag mest suttit och kollat på tv, då jag har varit i full fart hela helgen var dags att det lite lugnt, skönt och behövligt.

I lördags åkte jag hem direkt från jobbet, gjorde mig i ordning och fick skjuts till Hammarby sjöstad. Där var det som sagt maskerad och det var riktigt roligt. Kul att se så många som hade gå all in och faktiskt klätt ut sig. Det var många väldigt bra. Efter maskeraden drog vi in till stan och gick till Lobby. Det var väl roligt, men bara tack vare det fina sällskapet jag var med! Vi stannade på Lobby tills det stängde och därifrån åkte vi hem några stycken till Sofies stuga. Där satte vi oss och lyssnade på musik och pratade tills det blev ljust ute. Runt åtta fick vi skjuts hem utav min mamma. Kom hem, gick och la mig direkt och gick upp runt två och åkte iväg direkt till jobbet.

Och så vill jag tacka Frida, Jannie och Alexandra för en bra maskerad och för att jag blev bjuden! <3

Här kommer lite bilder som jag lånat från facebook då jag inte hade en egen kamera.






1 kommentarer

matilda

05 Nov 2010 10:38

vad kuld et ser ut!

Kommentera

Publiceras ej