SATURDAY WITH A WEDDING

1kommentarer

Kom precis hem från centrum. Har varit och handlat med mamma. Fick med mig strumpor, bh, rengöringssvampar och ringar hem. Vi handlade självklart mat också.

Just nu sitter jag och kollar på Castle. Tar det lite lugnt nu innan jag ska åka iväg till jobbet. Börjar klockan 15 så om en halvtimme ska vi åka ungefär. Har inte sån jättestor lust att jobba idag egentligen för jag är sjuk, hostar som en tok och känner mig lite halvhängig. Men det är bara att stå på sig.

Annars idag är det ju det Kungliga Bröllopet mellan Kronprinsessan Victoria och Daniel. Missar det tyvärr, men jag är glad för deras skull och hoppas att dom har den bästa dan i sitt liv.

1 kommentarer

Juwligast

20 Jun 2010 23:13



Hej!

Just nu är jag i stort behov av hjälp, din hjälp. Det är nämnligen så att jag är med i en fototävling där jag är en av finalisterna. Och jag behöver röster. Din röst! Det skulle verkligen vara jättegulligt av dig om du gick in på den här länken http://jenniifer.webblogg.se/2010/june/beslutsangest.html#comment och skrev i kommentatorsfältet nummer 3, det numret på den bilden jag har tagit, det tar inte lång tid och jag skulle bli jätteglad verkligen!

Kram på dig :)



Kommentera

Publiceras ej