220610

0kommentarer

Idag är det bara sex dagar kvar tills jag fyller 20!

Igår var jag hemma hela dan, eftersom jag har åkt på en jäkla sjukdom med hosta och allt som hör till har jag inte orkat gå ut. Sov halva dan och det behövdes kan jag säga. På kvällen fick vi fin besök av min faster Carro. Det var väldigt roligt, vi träffas inte så ofta eftersom hon är bosatt i Göteborg.

I söndags jobbade jag till klockan 18. Efter jobbet kom mamma och hämtade mig. Jag åt middag och sen fick jag skjuts ut till Sofie, där Sofie, Sara, Sandra och Michaela redan var. Vi satt ute och i stugan och hade en massa roligt tjejsnack. Kom hem efter 01 någon gång.

Efter jobbet i lördags så åkte jag hem och bytte om och sen åkte jag ner till Michaela. Där förade hon och Sofie. Lite senare kom också Denise, Jimmy och Alex. Efter tolv någon gång gick vi till TiAmo där det var lagfest. Var där i någon timma och sen gick hela gänget hem till Michaela på efterfest. Själv åkte jag hem runt 04 eftersom jag skulle upp och jobba men festen höll visst på några timmar till efter att jag hade åkt.

Nu ska jag gå och duscha för senare kanske jag ska åka in till stan. Ciao

Förresten så fyller Sofie W år idag så ett stort grattis till henne! :)

Kommentera

Publiceras ej