Men du har ju inte ens djur? :)

0kommentarer

Har varit vaken ett bra tag. Vakande runt halv nio och sen dess har jag bara halvsovit.

Har ännu inte skrivit om min födelsedag ännu, så så tänkte jag göra det nu. Fyllde som sagt år i måndags. Vaknade ganska tidigt och jag gick upp och var inne på datorn. Runt tolv pratade jag med Michaela i telefon och vi bestämde oss för att ta en promenad. Möttes efter halva vägen och vände sen tillbaka till mig. Svalkade oss med en glass på väg tillbaks till mig.

Väl hemma hos mig så la vi in en massa bilder från midsommar på facebook. Och det blev ett gäng. Efter att mamma hade kommit hem följde vi med mamma ner till ica och handlade efterrätt. Efter vi handlat så började vi äntligen med middagen. Dagen till ära blev det tacopaj som satt som en smäck i magen. Satt ute på framsidan och åt. När vi ätit klart vilade vi litegrann innan vi smällde i oss efterrätten. Sofie kom och sen åt vi marängswiss. Satt ute en liten stund till sen gick vi upp och satte oss på mitt rum och var inne på datorn och läste lite tidningar. Halv tolv åkte tjejerna hem. Det blev en lugn men väldigt mysig dag.

Vill bara säga ytterligare en gång, Tack för alla gratulationer. Telefon, sms och facebook. Ni är fina ni!

Kommentera

Publiceras ej