Godmorgon

0kommentarer

Gick upp för en liten stund sen, jag och mamma skulle beställa biljetter till Göteborg. Men det var så dyrt så jag tror att vi skulle hyra en bil istället.

Igår var jag inne i stan med Sandra, Michaela och Sofie. Vi år först lunch och sen gottade sig de andra med en liten efterrätt. När vi hade ätit klart gick vi till Ringen och kollade i affärer. Gick sen längs med Götgatan och gled in i Skrapan. Där slog jag till inne på Monki, hittade tre plagg som det var 50% på. En kjol, ett linne och ett par skjorts. Mycket nöjd.

Vi gled också in på några roliga små affärer som fanns längs med vägen.

Efter stan åkte jag och Michaela hem till henne. Gick ut och sprang, faktiskt riktigt stolt över mig själv att jag följde med. Och nästan sprang hela vägen. När vi kom in igen åt vi middag, färskpotatis med skinka och knäckebröd. Sen satte vi oss vi datorerna och fixade lite olika saker. Runt tolv åkte jag hem.

Kommentera

Publiceras ej