ÄVENTYR I GÖTEBORG

1kommentarer

Så var man hemma i Stockholm igen. Kom hem igår kväll efter åtta någon gång. Åt middag och sen kom Sofie och hämtade upp mig och vi åkte hem till Sandra. Vi åkte sen till Stenbadet och tog oss ett dopp. Klockan var då efter tio och det var hur varmt som helst i vattnet.

När vi badat klart, åkte vi till Statoil iklädda handduk och köpte lite gott och sen åkte vi tillbaka hem till Sandra och tittade på film. Åkte hem därifrån runt halv ett då alla tre höll på och somna.

Annars har jag haft en kanon helg nere i Göteborg. När det var dags att sätta sig i bilen igår ville jag inte alls åka hem. Lite mer att berätta har jag men det kommer senare och så ska jag försöka få ihop lite bilder jag kan visa. Puss

1 kommentarer

Millah

12 Jul 2010 15:46

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

Kommentera

Publiceras ej