Tisdagkväll

0kommentarer

Idag har jag varit och gått på stan litegrann, inte för att affärer kanske är de bästa men det är skönt att komma ut. Jag hittade ett par glasögon iallafall som jag kanske ska köpa senare.  Såg också två-tre par skor som inte skulle vara helt fel att ha i garderoben. Efter vi hade kollat i affärer så gick jag och pappa och satte oss på en liten grekbar och åt lite kött och tzatsiki med bröd.

Igår var vi också på stan en stund men allt var stängt så vi gick och satte oss på en bar där Lina jobbade en stund innan vi gick hem.

Alla hjärtans dag spenderades hemma hos två kompisar till pappa. Kom dit halv tre, åt förrätt och sen blev det en god middag. Det var trevligt i början men kvällen slutade med att jag satt där och grät istället så vu gick hem runt elva. Inte så lyckat precis och en utav dom sämre alla hjärtans dagar jag har haft.

Annars har dagarna här spenderats framför datorn ganska mycket med m&m's. Kollar på film men för det mesta blir det serier. Har precis börjat kolla på en ny nu, Castle heter den. Riktigt bra faktiskt, både mord och en gnutta humor i. The best of both worlds. Har bara ett avsnitt kvar av första säsongen.

Kommentera

Publiceras ej