If we ever meet again

0kommentarer

Igår som sagt så var jag och pappa i Frankfurt. Vi tog tåget dit och det tog ungefär 20 min. Började med att gå till en saluhall och kollade runt lite och handlade ostar. Efter det gick vi till burger king och åt lite lunch. Sen gick vi och kollade i affärer. Hittade inte direkt något och det enda jag fick med mig hem var ringar från hm.

När vi kom hem till Russelsheim igen så gick vi och satte oss på baren en stund och sen gick vi och handlade mat. Åt middag runt åtta-halv nio. Sen satt vi i soffan allihop och kollade på tv och var inne på datorn. Runt 01.30 började jag kolla på ishockey matchen mellan Sverige och Tyskland. Såg klart hela och sen gick jag och la mig. Och ja, vi vann. Matchen slutade 2-0.

Här är lite bilder från gårdagen:

Kommentera

Publiceras ej