Framme

3kommentarer

Det har tyvärr varit lite dåligt med uppdatering här, men jag har inte haft en dator som fungerar men nu ska pappa fixa den åt mig så att jag äntligen kan använda den.

Har iallafall kommit fram till tyskland nu. Flyget landade klockan sju i frankfurt och sen tog det en halvtimme innan jag fick mitt bagage. Flygresan jag bra och smärtfritt. Läste hundra sidor i min bok och sen var det en kvart kvar tills vi skulle landa.

Snart ska jag äta middag och sen vet jag inte vad som händer.

Har
börjat twittra litegrann, men än så länge har jag bara hunnit skriva två gånger. Gå in och kolla om ni vill jag heter: Byalexandra

Puss & Kram!

3 kommentarer

Sofie

14 Feb 2010 15:16

Glad Allahjärtansdag!!

Pussar och kramar!!

mickan

16 Feb 2010 18:19

FAAAAN VA DÅRLIGT DU ÄR PÅ ATT UPPDATERA SÖTNOS!

anna

16 Feb 2010 23:17

sv: haha jasså? ja jag tycker inte om henne alls så du är inte ensam ;P

Kommentera

Publiceras ej