when you really believe in yourself, you don't have to bring other people down.

0kommentarer

Igår var jag och hämtade ut mitt paket från Nelly i centrum och efteråt så åkte jag och mamma till mitt jobb, där vi skulle träffa Björne. Stod inne och pratade med några utav mina kollegor en stund, var liten samling då vi var flera stycken som var lediga som var där. Därifrån åkte vi iallafall vidare till Jysk där vi skulle köpa en säng till Casper och så handlade vi lite nya påslakanset.

Hemma igen så öppnade jag paket jag fått, skorna var jättefina och klänning satt som en smäck och färgen var ännu finare i verkligheten. Så det var två riktigt bra köp.

Idag fick jag hem ytterligare ett paket i brevlådan. Det var lite filmer som jag beställt. Eller egentligen serier, Ugly Betty säsong 1 och CSI: NY säsong 3&4.

Förresten har det börjat bli riktigt kallt ute nu, det började väl igår. Frös ju om fötterna så fort man gick utanför dörren och hemma går jag omkring i tofflor, långärmat och filtar. Men jag antar att det hör julen till litegrann och sen så är vårat hus inte det varmaste.

Om en stund hade jag tänkt sätta mig och kolla på andra avnsittet av Hotell Gyllene Knorren och sen Maria Wern som jag missade igår då jag råkade somna på soffan ett litet tag. Ciao

Kommentera

Publiceras ej