STORHANDLAT

0kommentarer

Har precis ätit Mcdonalds till middag. Kom hem förrän en liten stund sen, jag och mamma har varit iväg och handlat en massa mat och annat gott på Willys. Då jag ska jobba imorgon och på torsdag så hinner jag inte med det då så vi bestämde att vi skulle ta det idag istället. En rolig grej som hände inne på Willys, jag tappade bort min vante, och precis innan vi skulle gå till kassan gick vi runt ett varv extra för att leta efter den en sista gång och då hittar jag den på en hylla med servetter. Snacka om tur.

Köpte inte riktigt klart allt men resten får mamma handla. Och imorgon innan jobbet ska jag till centrum och se ifall jag hittar någon julklapp till mamma.

Nu ska jag sätta mig ner och kolla på andra avsnittet av Morden i Sandhamn. Puss

Kommentera

Publiceras ej