ONSDAG

0kommentarer

Igår åkte jag ner och mötte Alex i centrum utanför systemet. Handlade klart det vi skulle ha till nyår. Gick sedan runt i lite butiker och sen så hälsade vi på Frida på jobbet.

Från centrum gick vi hem till Alex där vi satt och pratade innan vi åkte till Hammarbys sjöstad. Där skulle Alex vaccinera sig eftersom hon och Frida åker till Thailand snart. Vi blev klara ganska fort och sen följde jag med tillbaka hem till henne där jag åt middag med Alex och hennes pojkvän.
Innan jag åkte hem kollade vi på tv och åt chips.

Idag har jag inte alls gjort särskilt mycket, fortfarande lite sjuk och idag har jag inte riktigt mått toppen. Men nu börjar det kännas lite bättre och imorgon hade jag tänkt åka och handla det sista inför nyår så som strumpbyxor, nagellack och lite andra småsaker.

Kommentera

Publiceras ej