Mitt 2010

0kommentarer

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag började jobba på en bensinmack.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte jag hade några nyårslöften förra året.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej
5. Vilka länder besökte du?
Tyskland och Norge.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Kärlek
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Det är flera stycken, midsommar, födelsedagar, göteborg och utgångar!
8. Vad var din största framgång 2010?
Att jag vågade...
9. Största misstaget?
Att jag handlade först och tänkte sen.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inget allvarligt.
11. Bästa köpet?
En ny dator.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Det borde väl vara kläder och skor då.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla mina fina vänner som alltid finns där och nya bekantskaper :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Rihanna - Only girl in the world, Oskar Linnros - Från och med du, Usher - OMG & Dj got us fallin in love, Don't stop believin - Med många olika artister, Natteravn med Rasmus Seebach och självklart Lady Gaga.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har nog varit gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat och pushat mig själv lite bättre till att göra saker.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt för mycket och överanalyserat saker.
18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen.
19. Blev du kär i år?
Nej, men kanske lite förälskad eller förtjust.
20. Hur många one night stands?
2
21. Favoritprogram på TV?
Castle, Vampire Diaries, NCIS LA och Bones.
23. Bästa boken du läste i år?
Snömannen av Jo Nesbø
24. Största musikaliska upptäckten?
Inte en aning, kommer så mycket nytt hela tiden.
25. Något du önskade dig och fick?
Nintendo Wii och en kamera
26. Något du önskade dig men inte fick?
Nej
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Var hemma hela dan, Michaela och Sofie kom förbi och vi åt tacopaj och åt glass. Firade med middag på stan dagen innan.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ett annat jobb med bättre arbetstider :P
30. Vad fick dig att må bra?
Att jag lyssnade bättre på mig själv!
31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Chase Crawford, Ian Somerhalder och Kellan Lutz :)
32. Vem saknade du?
Michaela och Sofie efter att de flyttade till Norge och pappa som jag inte ser så ofta.
33. De bästa nya människorna du träffade?
Träffade inte direkt några nya, men jag har kommit några vänner närmre och det är jag väldigt glad över.
34. Mest stolt över?
Mig själv!
35. Högsta önskan just nu?
Att jag får ihop tillräckligt med pengar så att jag kan åka till Thailand och hälsa på mina närmsta vänner som åker dit om cirka en månad! <3
Nesbø

Kommentera

Publiceras ej