2011 HERE WE COME

0kommentarer

Idag har jag varit på stan och stressat runt lite efter det sista som jag behövde. Kom iallafall hem med ett halsband, lite nytt smink, strumpbyxor och en ring.

Just nu lyssnar jag på lite partymusik och håller på och fixar mig iordning. Om två timmar ska jag nämligen hem till Frida på middag. Vi kommer väl vara runt 13 stycken. Efteråt ska vi dra in till stan, till Ambassadeur där det är stor fest.

Ja, sista dan i december och på året. Det har varit ett väldigt bra år. Har väl lärt mig mycket om mig själv och det är alltid till en fördel. Jag har träffat mycket nya människor som jag har haft väldigt kul med och jag har hunnit resa runt lite även om jag bara har stannat inom Sverige många gånger. Jag fyllde också tjugo vilket jag tycker är ganska stort. Hann med att flytta till Norge men bestämde mig sen för att flytta hem.
Det har varit ett mycket spännande år och jag hoppas att nästa år bara blir bättre.

HA ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR ALLIHOP OCH HA KUL IKVÄLL! PUSSS

Kommentera

Publiceras ej