"Love is fragile and sometimes were not the best caretakers."

1kommentarer

Satt och kollade på The Last Song förut och jag tyckte verkligen den var riktigt bra. Grät typ hela andra halvan av filmen och då måste jag påpeka att jag i princip aldrig gråter. Fast nu på sistone har jag blivit mer blödig en vanligt och det är bra eller inte kan jag inte svara på. Hursomhelst så gillade jag filmen starkt och kommer säkert att köpa den när den släpps på dvd. Har också en stor lust att läsa boken nu.

1 kommentarer

Shiko

13 Aug 2010 14:49

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

Kommentera

Publiceras ej