SUNNY SUNNY DAY

0kommentarer

Hallå där, har precis kommit ut ur duschen. Fredag idag så det kanske blir att man går ut. Har en vän från Huset dagarna - Robin, som fyller år som ska ha fest på Magenta så vi kanske ska dit. Just nu vet jag inte ifall jag orkar, jag är ju som sagt sjuk och halsen håller fortfarande i sig och har blivit värre och sen går jag omkring med en tryckande huvudvärk. Inte kul.

Igår mötte jag upp Michaela på en promenad, gick runt någon timma och bara snackade. Sen gick vi hem till henne och satte oss på balkongen. Stannade kvar på middag och det blev kycklingwok som var riktigt gott. Lite senare kom Sofie förbi och vi kollade på en skräckfilm som var sådär. Runt tolv någon gång kom jag hem.

En rolig nyhet är att jag i onsdags köpte en ny dator. Min andra har nästan säckat ihop helt så jag och mamma åkte iväg till Onoff och kom hem med en ny. Den här gången blev jag ägare till en Acer, enormt nöjd. Lite mindre än min förra men det kommer jag snart att vänja mig vid :)

Kommentera

Publiceras ej