PACKAR FÖR FULLT

0kommentarer

Håller just nu på att packar resväskan då vi ska åka ner till Oslo imorgon kväll. Än så länge har jag inte kommit så långt. Allt ligger mest bara utspritt över hela mitt rum.

Men det är faktiskt inte lätt att packa ner saker för fem månader. Man kommer ju få ångest om man glömt något.

Idag var jag med mamma i Haninge och i centrum och handlade det sista. Träningstights, mc boots, fleecetröja och en massa nödvändiga saker från apoteket. Eftersom det mesta är väldigt dyrt i Norge försöker vi få med oss det mesta som vi kan behöva innan vi åker.

Än har jag inte riktigt fattat att vi ska flytta. Jag känner mer och mer nu att nerverna kryper inom mig. Lite rädsla för att lämna det trygga boet här hemma och saknad för att lämna alla man älskar men också en spänning för det nya äventyret.

Värst blir det ju att lämna familjen och alla vänner, men Alex och Frida kommer vi att möta upp nere i Thailand senare när vi har kommit iväg på vår stora utlandsresa. Kommer också att träffa Linnea när vi besöker Australien och det kommer att bli grymt!

Nu känner jag att tiden rinner iväg lite för fort och jag måste nog fortsätta packa nu. Skriver mer imorgon, PUSSPUSS!

Kommentera

Publiceras ej