Ny vecka, nya tag

0kommentarer

Idag har jag varit med Michaela. Åkte hem till henne runt ett tiden och stannade där till tio ungefär. För det mesta låg vi i soffan och kollade på film och svullade. Satt också ute på balkongen en stund och njöt lite utav solen.

Har haft en toppen helg. Michaela fyllde ju som sagt år i fredags och hemma hos henne hade hon tjejmiddag och senare blev det fest. Åkte också in till krogen runt ett och kom tillbaka fyra tjejer och fyra killar på efterfest efter fem någon gång. Somnade inte förrän runt tio och vaknade en timme senare. Måste säga att det var en utav dom roligaste och bästa kvällarna på riktigt länge. Men med dom bästa vännerna och kul sällskap kan det ju inte bli så mycket bättre. Bilder från från festen kommer!

Efter att vi hade gått upp ur sängen runt tolv började vi städa undan allt, ställa tillbaka alla möbler och bädda fint i soffan och sängar. Killarna drog runt ett och efter det så satte vi oss i soffan och bara tog det lugnt. Fick skjuts hem runt tre och då gick jag och la mig i sängen för att kolla på film och en timme senare ligger jag och sover som en stock. Vid sex ringde Sofie och väckte mig och klockan sju så möttes jag, Sofie och Michaela på Time och hyrde film. Åkte hem till Sofie och satte oss i hennes stuga och mös. Även Alexandra ioch Frida kom och kolla på film. Åkte därifrån runt och tolv och jag följde med hem till Michaela en stund. Satt ute på balkongen en stund och sen kollade vi på Shrek. Efter det åkte jag hem.

Igår var jag hemma och låg i soffan nästan hela dan. Efter att ha sovit tre timmar på mer än 24 timmar behövde man ju lite sömn. Åkte dock ner till Michaela och kollade på film med henne och Sofie en stund. Skulle se klart den sista filmen vi hyrt men den verkade så dålig att vi stängde av efter 10 minuter. Istället satte vi på Solsidan och kollade på alla avsnitt av det istället.

Just nu sitter jag framför CSI NY och snart tänkte jag nog hoppa i säng. Det är ju trots allt en dag imorgon med. PUSS.  

Kommentera

Publiceras ej