TISDAG

1kommentarer

Dåligt med uppdateringar, jag vet. Min bror kom hem från Egypten i fredags och tog då datorn ifrån mig. Men nu har jag äntligen fått en ny kontakt till min egna dator så det kanske blir lite fler inlägg nu.

I fredags var jag bara hemma och tog det lugnt. Kollade på tv och sånt.
I lördags åkte jag hem till Michaela och vi låg i soffan och kollade på X-men filmerna. Vid sex kom Sofie och bi börjaade göra oss i ordning för kvällen. Vid nio åkte vi in till Medís och förade. Runt halv elva stod vi i kön till Amba. Kom in fort och sen dansade vi nästan hela kvällen. Gick därifrån halv tre, tog bussen hem, åt och sen gick jag och la mig.
Söndagen spenderade jag med Sandra, Sofie och Michaela. De kom och hämtade mig och sen åkte vi hem till Michaela och kollade på New Moon. Efter det åkte jag hem.

De senaste dagarna har jag inte gjort särskilt mycket, idag var jag ute på en skön promenad i solen och sen kollade jag på nya avsnittet av Castle och The Mentalist.
Imorgon ska jag till frisören och permanenta mig. Ska bli skönt att få håret fixat. Håller tummarna på att det blir bra!

Nu ska jag snart hoppa i säng, tänkte komma upp i hyfsad tid imorgon. Puss

1 kommentarer

mickan

14 Apr 2010 11:38

JAA jag har fan tänkt på de också!! Du får ta och hälsa på någon dag så får du se själv hur det är här :)

Kommentera

Publiceras ej